.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زباله، یکی از معضلات اساسی توسعه مازندران

استاندار مازندران یکی از معضلات اساسی توسعه استان را زباله دانست و اظهار داشت: زباله های عفونی بیمارستانهای مازندران باید کنترل شده جمع آوری شوند.

سید علی اکبر طاهایی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان مازندران در دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: همه باید در جهت ارتقای شاخص های سلامت در جامعه بیش از پیش و با همت مضاعف تلاش کنیم.

وی نخستین اعلام کنندگان شعار سلامت در جهان را انبیا و پیامبران دانست و افزود: مسلمانان باید پیشاهنگ و سرآمد سلامت در جهان باشند.

طاهایی معضل زباله را یکی از مهمترین مشکلات موجود در استان دانست و خاطرنشان کرد: بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی در بحث مدیریت زباله ها و تفکیک آن از مبدا بیش از سایر دستگاه ها حساسیت به خرج دهند.

رئیس کارگروه سلامت استان، فقر و عقب ماندگی فرهنگی، اجتماعی و بهداشتی را میراث رژیم طاغوت برای کشور اعلام کرد و گفت: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در راستای رفع این محرومیت ها گام های اساسی برداشته شد ولی هنوز کاستی هایی وجود دارد که با کار هدفمند و مبتنی بر علم می توان آنها را رفع کرد.

وی با اشاره به حضور پزشکان پاکستانی و هندی در کشور قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه داد: اکنون به برکت این انقلاب و تلاش دانشمندان و نخبگان کشور به موفقیت های چشمگیر در زمینه های مختلف پزشکی دست یافتیم.

طاهایی خواستار برگزاری جلسات منظم کارگروه سلامت استان شد و تصریح کرد: این اتاق فکر باید با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های موجود، برای افزایش سطح سلامت در استان برنامه ریزی کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.